Aankomst Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Daan Beek - WaarBenJij.nu Aankomst Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Daan Beek - WaarBenJij.nu

Aankomst Quito

Door: Daan van Beek

Blijf op de hoogte en volg Daan

28 Januari 2014 | Ecuador, Quito

Aankomst Quito, 28-01-2014

Na een leuke en lekkere avond uit eten bij Taste! Ben ik door papa om 4 uur op Schiphol afgezet waar mama Bibi en Ed me op stonden te wachten om me uit te zwaaien.
Na daar een uurtje gezeten te hebben nadat ik ingecheckt was ben ik door de douane gelopen om daar nog meer te wachten. Daarna kwam ik in Londen waar ik ook gewacht heb, Miami, waar ik ook gewacht heb uiteindelijk aan in Quito!!!!

Er was echter een misverstandje met mijn nieuwe collega’s die mijn naam verkeerd doorgekregen hadden. Ze zouden me op komen wachten nadat ik geland was, wat ze ook gedaan hebben, alleen dan met de verkeerde naam in hun handen. Na anderhalf uur wachten dacht ik dat ze me vergeten waren en heb ik een taxi naar Las Rosas gepakt. Hele leuke mensen om bij te slapen!! Zeer aardig en ze spreken goed Engels (omdat ze 30 jaar in New York gewoond hebben). Daar ben ik gaan ontbijten en heb ik via internet contact gekregen met de baas. Nadat ik hem gesproken had heb ik zijn vrouw gebeld en via haar en de hoteleigenaar ben ik na enige omweg en iets hogere kosten dan gepland op de juiste plek aangekomen!
Guayllabamba!

Het is hier serieus supermooi! Ik hou van bergen, zijn hier voldoende. Ik hou van zon, is hier voldoende… En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ben net langs geweest bij mijn werk en heb een gedeelte van mijn nieuwe collega’s ontmoet. Zijn er best veel! Van het managementteam waarvan ik nu maar een klein gedeelte heb gezien waren al 20 personen aanwezig.
Al die namen ben ik al kwijt behalve van de grote bazen, de rest komt later wel. Ze hebben daarnaast ook moeite met mijn naam!

Ik hou jullie op de hoogte van mijn schitterende avonturen!

  • 29 Januari 2014 - 23:49

    Wilko:

    Lekkere start anders. Kan alleen maar beter!

  • 30 Januari 2014 - 11:21

    Tara:

    Glad to hear you finally arrived safe and sound! All the best!

  • 30 Januari 2014 - 14:11

    Joyce:

    Hey Daan,

    Onwijs veel plezier en heel veel succes met je stage!!
    Geniet ervan ;)

  • 30 Januari 2014 - 16:36

    Astrid Vrouwes:

    Leuk dat verslag! Ik blijf je volgen. Veel plezier daar. X

  • 30 Januari 2014 - 16:36

    Astrid Vrouwes:

    Leuk dat verslag! Ik blijf je volgen. Veel plezier daar. X

  • 30 Januari 2014 - 22:46

    Tineke Van Beek Ydema:

    Fijn Daan, dat je toch op de plaats bent gekomen waar je uiteindelijk moet zijn. We leven met je mee! Opa en oma jan/tineke

  • 02 Februari 2014 - 15:00

    Oma Rina:

    Goed aangekomen lees en hoor ik en blijf net zo als alle je reisverslag verkondigen.
    Voor nu wens ik je een leerzame tijd toe in je nieuwe werk.
    Veel knuffels van je oma.

  • 16 Februari 2014 - 10:26

    Wilko:

    Wij willen en update....wij willen een update........wij willen een update!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Quito

Daan

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 496
Totaal aantal bezoekers 4784

Voorgaande reizen:

29 Januari 2014 - 27 Augustus 2014

Daan in Quito

Landen bezocht: